Saturday 26 September 2009

Slovo:(.........pričakovanje novega:D:D

Sporočam vam žalostno vest in sicer v četrtek sem prodal moj prvi zercalno refleksni fotoaparat:)
nikon d50 je sedaj šel v roke novi lastnici, ki ga je bila zelo navdušena in upam da ji bo
služil kot je meni.







Jaz pa sem sedaj v pričakovanju se bolšega, se hitrejšega in seveda
novega fotoaparata iz nikonove zbirke najbolših in sicer čakam na nikon d300s:D

tako da do takrat bo bolg malo počival mogoče pride kakšna objava iz arhiva. Ko pa bo
nikon d300s v mojih rokah pa lahko pričakujete prve korake z njim:D:D

Lp, Grega

2 comments:

Borut Kogelnik s.p. said...

Nikon D300s je že naprodaj v avstriji zasledil sem ga že v media marktu za 1800 eurov.

Matej Petrovic said...

Najprej cestitke za zacetek bloga. Vemda sem pozen a bolje pozno kot nikoli.

Upam da D300s dobis cimprej in da ti njegov zaklop cimdlje sluzi kot se spodobi...